dijous, de setembre 21, 2006

Per què vaig deixar d'escriure?

Una persona anònima envia un comentari preguntant-me per què vaig deixar d'escriure i la història torna a començar. Vaig encetar aquest blog (o bloc) amb l'ànim d'editar-lo sovint, i aquest ànim es va dissoldre com es van esborrant totes les meves bones intencions: aprimar-me, fer esport, tenir la casa sempre bé, menjar sa, ordenar els papers, sortir cada dia perfecta al carrer... i sobretot, escriure. Fer un blog em semblava una bona manera de venjar-me (no sé si és la paraula més escaient) dels mitjans de comunicació, del món actual que bandeja tants llicenciats en Periodisme -dolents o bons- com jo. No pretenia parlar de grans temes, només volia tenir l'oportunitat d'expressar-me. Per al Joan anònim, avui tornaré a començar.